Екскурсія до автошколи

Мета: розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах. Розвивати увагу дітей, уміння переходити дорогу, правильно ходити по тротуарах у різну погоду. Виховувати бажання бути в безпеці на дорогах

Хід екскурсії

Бесіда

Сьогодні ми з вами повинні поговорити про правила дорожнього руху. Послухайте віршик і скажіть, чому потрібно дотримуватись правил дорожнього.

Для чого правила учить?
Для чого їх нам знати?

А щоб в безпеці завжди жить,
В біду не потрапляти.
Бо на дорогах тих пригод —
Не можна всі злічити.
Звільни себе від перешкод
І буде легше жити.
А перешкода — незнання,
Це завжди заважає.
Іти по світу навмання
Погано. Кожен знає.

 

Чому потрібно учить правила дорожнього руху? Аби не потрапити у біду.

А сьогодні я вас хочу запросити на екскурсію, як ви гадаєте, куди ми можемо з вами відправитись? Припущення

Сьогодні я вас запрошую в автошколу, де навчають справжніх водіїв!

Чи знаєте, що у нас є «помічники», які нам допомагають переходити дорогу і не потрапити у біду, а хто це, ми дізнаємося лише тоді, коли відгадаємо загадки:

Різні скельця є у мене:
Червоне, жовте і зелене.
Можу ними я сказати:
«Йти», «Стояти», «Зачекати».
(Світлофор)

Так, діти, це світлофор. А скажіть, будь ласка, на яке світло можна переходити дорогу?

А якщо горить червоне світло, що треба робити? Зачекати

А якщо жовте? Треба приготуватися!

Малорухлива гра «Світлофор»

Що за коник полосатий
На дорозі коло хати?
«Зебра», кажуть, уляглась – 
Звідкіля вона взялась?
«Зебра» в нас на переході – 
Та чи є така в природі?
(Пішохідна розмітка «Зебра»)

 

Рухлива гра «Автомобілі»

Діти, дорогу можна перейти ще по підземному переході, а згадайте, будь ласка, де у нас в місті є підземний перехід?

Стоять вони всі при дорозі, 
Допомогти людині в змозі, 
Усюди — близько і далеко, 
Надійні сторожі безпеки. 
Одні із них нам сповіщають, 
А інші — щось забороняють, 
Попереджають нас завжди, 
Аби не трапилось біди.
Вартують на узбіччях тихо, 
Оберігають нас від лиха.
Ти тільки будь уважним дуже, 
Їх слухайся, шановний друже. 
Це знає кожен, знає всякий — 
Слід поважать дорожні ... 
(Знаки)

Бесіда про дорожні знаки з директором автошколи

На цьому майданчику водії тренуються правильно водити машину, а ще я вам пропоную пройти до класу, де водіїв вчать правилам дорожнього руху.

Підсумок

Ось і підійшов кінець нашої подорожі! Куди ми сьогодні з вами здійснили подорож? Що нового дізналися? Які ви отримали враження від нашої подорожі?

Підготували вихователі:

Кравацька О.В.

Орлова Т.Ю.


Відкритий перегляд з ручної праці

Старшої «Б» групи

Вихователь: Ліхачова О.В.

Мета: Закріплювати вміння дітей складати папір гармошкою; продовжувати вчити працювати з бісером та трафаретом; розвивати вміння працювати ножицями, правила техніки безпеки; закріпити в активному словничку слово «аксесуар», «дизайнер»; розвивати естетичний смак; пригадати прислів’я про працю; виховувати любов до природи, бажання  працювати, отримувати задоволення від результатів власної праці.

Матеріал: бісер, кольоровий папір, трафарет, клей, ножиці, пензлик, пластина для намащування клеєм, іграшкове сонечко.

-         Доброго ранку, дітки!

-         З яким настроєм ви сьогодні прийшли в садочок?

-         Ви сьогодні такі гарні, яскраві, усміхнені що навіть Сонечко до нас посміхається через віконечко.

Під звуки завірюхи з’являється Зима.

Зима: Як у вас тут тепло та затишно, які ви всі веселі та яскраві. Знов Сонечко всіх звеселяє, знов все довкола барвами сяє. Лише я, одна, біла-біла.

-         Ось, як я ваше Сонечко вкраду, все вмить заморожу, всі фарби змарніють, діти замерзнуть і стануть сонними та ледачими.

Вихователь: Що ти Зимонько лютуєш? Чом вітрисько не вгамуєш?

-         Дітки, давайте спробуємо підняти настрій Зимонькі-красуні.

Д/г «Скажи Зимонькі комплімент»

Сніжинку передавай, компліменти називай»

Зима: Зачаклую діток всіх, стануть білими як сніг.

Вихователь: Чар твоїх ми не боїмося, бо дітки наші не ледачі, а навіть дуже роботящі. Та ще й розумні, бо їм допомагає народна мудрість. Ось зараз вони пригадають прислів’я про працю і звільняться від твоїх чар.

Діти розповідають прислів’я про працю.

Вихователь: Чому ти така сувора, Зимонько?

Зима: Тому що мої сестри, інші пори року, всі сяють яскравими барвами, а у мене все біле-біле.

 Вихователь: Не лютуй, Зимонько, не сварися. Віддай нам Сонечко, а ми для тебе виготовимо яскраві аксесуари, твоя білосніжна сукня буде виглядати неперевершено. А які ви знаєте аксесуари? Назвіть їх. Хто створює аксесуари?

-         А для того щоб наші пальчики були слухняні, як у справжніх дизайнерів, ми з ними трішки пограємося.

Всі дівчатка і хлоп’ятка

Працюватимуть завзято.

Гарно вміють працювати,

Вишивати, малювати

І будинок будувати.

І ти, будь-ласка, не лінись,

Працювати теж навчись.

 

Практичний показ, пояснення,самостійна робота дітей.

1.     Перед вами прямокутний аркуш паперу, складіть його навпіл, порівняйте кути та сторони.

2.     Квадратний аркуш складіть гармошкою.

3.     Складений в гармошку аркуш зігніть навпіл, порівняйте верхній зріз гармошки та склейте по середині, утворилася деталь схожа на віяло.

4.     Зовнішній край гармошки приклейте до бокових сторін прямокутника.

5.     Візьміть трафарет прикладіть його до сумочки, вирівняйте, змажте візерунок клеєм та присипте бісером. Обережно зніміть трафарет.

6.     Розріжте прямокутну смужку поздовж навпіл та зробіть з неї ручку до сумочки.

 

Підсумок:

Зима повертає сонечко.

-         Дякуємо тобі Зимонька за те що повернула сонечко. Поглянь як в його променях сяє твоя сніжно-біла сукня, ніби в діамантах.

-         Чи сподобались тобі, Зимонько,наші подарунки?

-         Дітки, що ви відчуваєте дивлячись на свої роботи?

 

 

 

 

Відкритий перегляд з патріотичного виховання на тему:

«Українська їжа»

Вихователь: Аніца О.М.

Мета: розвивати вміння висловлювати власну думку;розвивати звукову виразність мови; розвивати пам'ять,мислення, увагу; стимулювати пізнавальну діяльність; виховувати шанобливе ставлення до праці звертаючись до народної мудрості; дати поняття про укр.піч, та її значення в житті людини;ознайомити дітей із стравами, які побутують в укр..кухні, з продуктами харчування; вчити передавати нескладні рецепти приготування страв (борщ,компот,вареники); викликати бажання навчитися самим готувати смачні страви.

Обладнання: піч,укр..рушники,тісто,сир,сметана,деко з сухофруктами,блюдечко з начинкою,фартушки,костюм кота,лавки вкриті доріжками, столи вкриті скатертиною, муляжі овочів та ягід, глечики для сметани,качалка,дошка,дрова.

                            Хід заняття.

Підготовча частина
Помічник вихователя:

Діти, сьогодні ми з вами підемо до світлиці, де нас чекає багато сюрпризів.
У світлиці

Вихователь:

- Доброго дня, любі наші дітки. Просимо в світлицю. Заходьте гості дорогі!Я дуже рада вас бачити у своїй хаті.
Основна частина

                             (Діти заходять і сідають на лавки)

Вихователь:

-         Діти, дивіться, у нас у світлиці є велика розмальована піч.
Піч- це Берегиня, Священна Матінка-годівниця. Піч служила людям для обігріву житла, для сну, як засіб лікування,а також для приготування їжі. Раніше їжу готували тільки в печі. Їжа з печі була смачною, запашною та корисною для здоров’я людини.

Але не тільки для обігріву житла та для приготування їжі служила піч. З нею пов’язано дуже багато повір’їв,та звичаїв. Н-д: Коли дитина кашляла, її клали на хлібну лопату, тісно сповивали й тричі всовували в теплу піч, промовляючи за кожним разом : «Кашель у піч, а дитина з печі.»

Піч тримали завжди у чистоті,білили і шанували, розмальовували квітами і ніколи не лишали на ніч піч порожньою, а обов’язково закладали дрова і ставили в посудину воду. Це було своєрідним проявом жертвування для печі, яка за народним повір’ям, несла в хату тепло і добробут.
До печі ставилися, як до святині. Біля неї не сварилися й не лаялися.
«Сказав би я тобі, так піч у хаті» -  відповідали зазвичай.
Взагалі піч – це домашнє вогнище. Вогонь  був священним, тому що вважався доброю силою, що йде від сонце.
- Дітки,давайте підійдемо ближче  роздивимося піч.
                     (Діти підходять до печі)

Вихователь:

Погляньте на цей отвір. Груба – це місце, де готується їжа.

-         А що це таке,хто з вас знає?
        (на жаровні лежать сухофрукти)

1.Дитина :

- Та це ж сухофрукти. Раніше люди варили компот із сухофруктів. Збирали яблучка,грушки,сливи,вишеньки,мили їх, різали на дольки,розкладали на жаровню і сушили в печі.

2.Дитина :

Сухофрукти корисні для нашого здоров’я, вони є екологічно чистими і мають багато вітамінів.
Вихователь:
Правильно,молодці!

-         Скажімо, а навіщо тут дрова?
 

Хлопчик:На припічок складали дрова для просушування на другий день. Коли дрова сухі їх закидають у піч і розпалюють вогонь.
Вихователь:
Які ви в мене розумні, так багато знаєте, так багато розповідаєте.
-  Давайте сядемо на лавки в нашій затишній оселі.
                   (Діти сідають на лавки )

Здавна дівчата-українки піклувались про красу рідної домівки, про те, щоб в хаті було тепло, затишно, гарно і щоб на столі завжди була смачна їжа, а хлопці-козачки працювали в полі, та берегли спокій України, захищали її від ворогів.
- А зараз нам Ангеліна загадає загадку, а ми її відгадаємо.
Дівчинка:

         Він усіх до себе манить
         Всіх збирає навкруги

         Борщ на нього й кашу ставлять

         Ще й духмяні пироги .
Вихователь:
Ну, що це таке?
Діти:
- Стіл.
Вихователь:     

Так,правильно,це стіл. В кожній укр..хаті завжди був великий,дерев’яний стіл. Стіл накривали скатертиною. За столом збиралася вся родина. В гарному посуді подавалася смачна їжа.
Сьогодні ми з вами поговоримо про просту селянську їжу. Про це я пропоную вам казку: «Богатирська їжа»

Десь – колись в панській сім`ї жив синок і був хворий, не веселий бо їв лише вишукані страви та солодощі. Але одного разу він почув за вікном спів дівчини. Це була донька лісника. Вони подружилися і дівчинка запросила його до себе в гості. Хазяї були раді гостю. Посадили хлопчика за стіл і подали йому селянську їжу: борщ,кашу,молоко. Така їжа дала хлопчику сили. І сталося диво: його м’язи налилися силою, щоки рум’янцем.  Таку силу має проста їжа.
Їжа буває святковою і щоденною. Кожного дня ваші матусі готують різні смачні страви.
- Які страви готують ваші матусі?
Діти:

-         Борщик,каші,вареники,компот..

Дитина : (кіт)

-Няв!Няв!Чую компот!
Я вмію варити компот.

Вихователь:

Нам цікаво, покажи!

Дитина(кіт):

Я візьму каструлю води,
солі кину туди

Одинадцять картоплин

Капустину й п’ять морквин

І скришу я залюбки

Два червоних буряки (мішає)

Добре все було б так от(пробує)

Вийшов зовсім не компот.
Вихователь:

-         Дітки,що ж вийшло у котика?

Діти:

Борщ!
Вихователь :

Котик, ти все переплутав, ми тобі допоможемо розібратися як готувати борщ, а як компот.
Сідай до нас на лавку.
Пальчикова гімнастика:
А я чищу овочі для борщу,
Скільки треба овочів полічу!
Три картоплини,
Дві морквини

Бурячки, квасоля,качан капусти.
Посунься капуста, без тебе в каструлі густо.
1,2,3, вогонь-гори!

Вихователь:

-         Добрий борщик, та малий горщик. Діти, а що нам потрібно,щоб зварити компот?

Дівчинка:

-         Як закипить у каструлі водичка, ягоди вкинемо: малину,суничку. Можна смородину, можна і вишні. Цукру насиплемо. – не буде він лишнім. Знову повинен компот закипіти. Все. Прохолоне і можемо пити.

Вихователь:

-         Дякуємо тобі Аліночка за смачний компот.
А зараз послухайте загадку і відгадайте її:

                   Місили,місили,
                   Ліпили,ліпили,
                   А потім на останку -
                   Масло і сметанку.

Діти:
Вареники.
Вихователь:

-         Правильно, це варенички.
Зробимо і ми з вами варенички.
Але перед початком роботи, що нам потрібно зробити?

Діти:

Помити руки і одягти фартушки.

Вихователь:

Правильно!
        (Діти миють руки,одягають фартушки і сідають за                стіл)

Вихователь:

Ось тут тісто я вже замісила,розкачала качалкою тоненько і зараз ріжу на частинки.
                       (Роздаю дітям по 2 квадр. кожному)

Вихователь:

На яку геометричну фігуру схожі заготовки для вареничків?

Щоб зліпити варенички потрібна начинка. У нас є сир.
-А з чим ще  у нас на Україні ліплять варенички?
Діти:

-З картоплею,з капустою, з сиром, з вишнями.
Вихователь:

-Дітки, а що у нас так сумно і тихо, давайте пісню заспіваємо.
                           (Діти співають «А мій милий варенички хоче»)

Вихователь:

- Ой які у нас гарні варенички вийшли. Давайте складемо їх на дощечку і помічник вихователя занесе їх на кухню і зварить нам.
        (Помічник вихователя йде варити вареники і кіт з нею)

- А що ж треба робити, коли ми вже вправилися з тістом?
Діти:

- Помити руки.
       (Діти миють руки і сідають до столу)

Вихователь:

- Давні закони наших предків – об’єднання людей через їжу. За столом збиралася вся сім`я . Обід починався з молитвою, якою освячувалася їжа. І лише після молитви можна було вживати їжу, яку приготувала і  подала господиня на стіл.
- Ну, що мої любі дітки, сподобалася вам наша подорож до світлиці?
- Що нового дізналися?
- Отже тепер ви, можете допомагати своїм матусям ліпити варенички.
                   (Заходить помічник вихователя,заносить варенички)

Вихователь:

- Ой, а от і наші варенички.
- М-м-м, як смачно пахнуть.
- Ну що, будемо смакувати?

                            (Розкладаю дітям варенички)

Вихователь:

_ Ой, а де наш котик?
- Дітки, давайте його покличемо.
Діти:

- Котику-Вуркотику
Іди-іди до нас.
                             (Заходить котик)

Дівчинка (котик):

- Я вам сметанки приніс
- Які ж варенички без сметанки?
Вихователь:
- Дякуємо тобі котику, сідай до нас.
                             (Діти куштують вареники)

 

 

 

 

 

 

 

                                     

 

 

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ РИНГ

«МАНДРІВКА КРАЇНОЮ ІКТ»

ВИКОНАЛИ ВИХОВАТЕЛІ:

ПІНЧУК І.І

ВАЖИНСЬКА О.П.

Педагогічний-ринг "Весела інформатика"

Мета:

• розвиток інтересу до предмету;

• повторення і закріплення вивченого матеріалу;

• розвиток творчої активності.

Початок педагогічного-рингу

Доброго дня!!!

Сьогодні, ми разом з Вами хочемо провести змагання.

Минають дні, минають роки.

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім машини,

І кожному - як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, - до діла

І зараз конкурс проведем,

Та інформатиків умілих

Сьогодні тут ми віднайдем.

Участь в конкурсі беруть дві команди.

Щоб наше свято було справжнє нам потрібне журі.

Щоб це змагання було чесним,

Ми виберем журі почесне.

Поглянем разом з вами, друзі,

Хто буде в цім почеснім крузі.

Зараз ми Вас ознайомимо з правилами проведення гри:

Гра складатиметься, з конкурсів, кожен конкурс оцінюватиметься відповідною кількістю балів.

• Отже, ми розпочинаємо нашу гру. Перший наш конкурс, полягає в тому, що потрібно на швидкість дати відповіді на запитання, оцінка за кожну правильну відповідь один бал. Команда, яка знає правильну відповідь піднімає руку і дає відповідь на запитання, коли відповідь не правильна, відповідь на запитання може дати інша команда, якщо правильної відповіді не дала жодна команда то наступне питання оцінюватиметься 2 балами.

Конкурс 1. "Лінивому не розгадати, кмітливому на роздуми – секунди"

• З яких знаків складається алфавіт двійкової системи? (0 і 1)

• Які види пам’яті має комп’ютер? (Зовнішня і внутрішня)

• Друкуючий пристрій, який призначено для виведення текстових і графічних даних на папір чи плівку? (Принтер)

• Пристрій для відображення даних на екрані? (Монітор)

• Назва найпоширенішої операційної системи? (WINDOWS)

• Яка клавіша використовується для переключення режимів вставки та заміни у MS Word? (Insert)

• Засновник фірми Microsoft. Найбагатша людина в світі? (Біл Гейтс)

• Комп’ютерний гризун? (Миша)

• Для введення звукового сигналу використовують… (Мікрофон)

• За допомогою якої команди можна виконати повторне збереження, наприклад текстового документа із зміною іменні? (Файл→Сохранить как…)

• Впорядкований набір певних вказівок, які може виконувати комп'ютер, тобто вони для нього "зрозумілі"? (Програма)

• Сукупність даних, яка має своє унікальне ім'я та зберігається на зовнішніх запам'ятовуючих пристроях комп'ютера? ( Файл)

• Як називається оптичний диск великої ємності (DVD)

• Що є основним з пристроїв комп’ютера, який можна назвати його «мозком»? (Процессор)

• Як в народі називають величину мегабайт? (Метр)

• Якщо текст набирається великими літерами, що сталося з кмп’ютером? (CAPS LOCK)

• Людина яка в зламує комп’ютерні системи? (Хакер)

Поки журі рахуватиме бали за перший конкурс, ми переходимо до наступного конкурсу.

Конкурс . "Цікаві слова з інформатики"

Конкурс полягатиме в тому, що Ви протягом 3 хвилин, на аркушах паперу писатимете слова, які пов’язані з комп’ютером. Максимальна оцінка за конкурс 5 балів отримає та команда, яка напише найбільше слів.

 Попросимо наше журі оголосити результати за перший конкурс.

Які бали отримує перша команда, друга ?

Дякуємо нашому журі. Продовжуємо наш педагогічний-ринг.

Конкурс  “Реставрація”

Команди отримують картки з окремими складами і матеріали. Потрібно скласти вислів.

Команда А: ком, з, не, спр, п’ю. ро, яка, стра, те, ш, лю, зум, ром, на, ава. ній, ди. будь. ні.

Відповідь. Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп’ютером.

Команда В: роз, на, від, ком, впр, май, би, від. а, п’ю, рай, стра, ся, ав, но, уму, сті, тера.

Відповідь. Від майстра набирайся вправності, а від комп’ютера – розуму.

Та команда, яка першою прочитає текст, отримує 5 балів, а якщо швидше. Ніж за 5 хвилин, то ще додаткові 2 бали. Просимо журі оголосити бали за останній конкурс, і загальну оцінку за всі конкурси.

Нагородження переможців грамотами.

Дякуємо за увагу!!!

 

ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧЕ ЗАНЯТТЯ

 в І молодшій групі

«СПРИТНІ МАЛЮКИ»

Вихователь: Кравацька О.В.

Мета: 1. Продовжувати вчити дітей ходити по мотузці приставним кроком та переступаючи через предмети;

2. Вправляти дітей у підстрибуванні торкаючись предмета.

3. Сприяти розвитку відчуття рівноваги, координації рухів. Виховувати старанність, впевненість, інтерес до занять з фізкультури.

4. У грі «Лисичка та Сонечко» закріплювати  вміння дітей ходити та бігати врозтіч; розвивати швидкість, спритність, вміння дружно гратися.

Обладнання: м’ячі на кожну дитину, мотузка ( 2- 2,5 м.), 4 кубика,  промінчики на кожну дитину, атрибути до гри ( лисичка, сонечка).

Діти заходять до зали вітаються і стають в одну  лінію.

Вихователь:  На вулиці так холодно і сумно, ще й сонечка немає, то ж давайте розвеселим наших гостей і воно з’явиться.

-         Я пропоную вам зробити вправи для нашого личка.

Мімічна вправа

1.     «Усмішка»

Розтягнути кутики ротика і розслабити.

2.     «Злюки»

Насупити брови, розслабити.

3.     «Моргайлики».

Примружувати очі, та розплющувати їх.

4.     «Посмішка» з голосом:

Ха-ха-ха

Хо-хо-хо

Хі-хі-хі

Вихователь: ой, як гарно ви це все зробили, гостей розвеселили, а сонечко так і не з’явилось. Підемо його шукати.

 ( діти стають в колонку один за одним)

I.                   Ходьба звичайна ( 10 с.)

      «Лисички» ( 10 с.)

      «Ходьба» ( 10 с.)

      «Ведмедики» ( 10 с.) ( на п’ятках)

      «Зайчики» - стрибки на двох ногах.

       «Вовк» - біг у середньому темпі.

Ходьба звичайна.

Час нам трішки відпочити та вправу на дихання зробити.

Вправа «Вітерець»

( діти приставляють долоньку до носа».)

-         Свіжий вітерець шепоче                         Діти дмухають на долоньку

Нам долонечку щекоче                                 вільно.

-         Якщо сильний буревій                            Складають дві долоньки

Вже долоньки склали дві                           дмухають сильніше, імітуючи

                                                                       звук вітру.

-         Вітерець кудись наш зник:                     дмухають ледь-ледь.

Може він від нас утік

-         Ось він лагідний шепоче                   дмухають як і спочатку.

Знов долонечку щекоче.

( З’являється сонечко)

-         Діти, поки ми ходили та з вітерцем пограли, сонечко і з’явилося.  Та ще й не одне, а з маленькими  друзями.

Вихователь пропонує взяти «м’ячики –сонечка» і стати в коло.

II.                Загальнорозвиваючі вправи.

«Піднімайлики»

1.     В.п. –  стоячи ноги на ширині плечей.

-         руки з м’ячем опущені вниз.

1)     підняти руки над головою, подивитись на м’ячик.

2)     Опустити вниз.

Повторити 4-6 р.

«Повертайлики»

2.     В.п. – Стоячи, ноги на ширині плечей.

Мячик в руках.

1)     поворот тулуба ліворуч.

2)     Повернутись у в.п.

3)     Поворот тулуба праворуч.

4)     Повернутись у в.п.

3.     «Катайлики».

  В.п.Сидячи на підлозі поза- лотос, м’ячик лежить з боку.

1. – колові рухи м’яча по підлозі

2. перекочуємо на іншу руку

4. « Прогибайлики»

 В.п. Сидячи на підлозі зі схрещеними ногами ( поза лотос) м’ячик лежить перед ногами.

В.п. руки на м’ячику.

1. Витягнутися вперед – м’ячик прокочуємо перед собою.

2. В.п.

Повторюємо 4-6 р.

5.     Лежачи на спинці м’ячик знаходиться між потилицею. Діти лежать 10 с.

6.     Стрибки.

В.п. руки опущені тримаючи м’ячик в руках.

( 6 р.)

Вихователь: Дуже гарно ми з вами попрацювали, але час нашим маленьким помічникам відпочивати. Давайте ми їх складемо в корзинку.

( Діти складають м’ячики в кошик).

Вихователь: Діти, погляньте, сонечко для нас ще щось лишило, давайте підійдемо і подивимось що ж це таке.

Основна частина.  ( поточним методом)

1.Проходження по мотузці приставним кроком.

2. Переступання через куби.

3. Підстрибування до промінчиків.

Вихователь: Ой молодці, з цим завданням ми справилися. А це що таке?

(Вихователь розставляє атрибути до гри, і надіває дітям наголівнички.)

Рухлива гра «Лисичка і сонечко».

Вихователь: В лісі сонечка гуляють,

                      ходять, бігають стрибають.

                     А лисичка просипається

                      і сонечка ховаються.

( після команди «ховаються» діти біжать в свої хатинки). ( грати 2 р.)

Заключна частина.

Ходьба звичайна, діти сідають на килимочок, звучить спокійна музика , і діти вдихають аромати трав.

 

ВІДКРИТИЙ ПЕРЕГЛЯД  РУЧНОЇ ПРАЦІ

В СЕРЕДНІЙ ГРУПІ

НА ТЕМУ:

«ХАТИНКА ДЛЯ ЛИСИЧКИ»

                                              Підготувала: Важинська О.П.

Мета:продовжувати вчити навичкам роботи з паперу, вміння перетворювати квадрат в трубочку, розвивати окомір. Уміння сприймати інструкцію, та дотримуватися техніки безпеки під час роботи з ножицями, підвищувати інтерес до занять з папером через гру. Виховувати співчуття, доброзичливе ставлення, бажання допомогти, виховувати охайність та старанність під час роботи.
Обладнання:

Відео мультфільму «Зайчикова хатка» на компьютері, квадрати з паперу  оранжевого та блакитного кольору 10х10. деревяна паличка, клей, олівці, пензлики для клею, серветки на столи.

Попередня робота: виконана основа будинку з паперу.
 

Хід заняття

Вихователь вмикає початок казки «Зайчикова хатка» на комп’ютері.

Вихователь: Діти а що це за казка?
Діти: «Зайчикова хатка»
Вихователь: Діти, а хто з звірят допоможе зайчику повернути хатку?

( відповіді дітей)
Вихователь: правильно, дітки, зайчику допомагали і собака і вовк і ведмідь і півен.

Вигнав півник лисичку з зайчикової хатки. Ілисичці тепер знову ніде жити. А давайте діти, допоможемо лисичці і зробимо їй будиночок з колод. І тоді вона не буде виганяти зайчика з його будиночка.

Вихователь: Колоди ми будемо робити з квадратного аркуша паперу. Для цього нам потрібно закрутити аркуш паперу  на дерев’яну палицю, закрыпити клеэм. Потім зняти з палиці і вийшла колода. Після того,як ми наробимо достатню кількість колод, будемо майструвати будинок, наклеюючи колоди один на одного.

( показ вихователя)
Основу для будинка ми виконали раніше.
 Але перш ніж приступити до роботи, нам потрібно розігріти пальчики.

Пальчикова гімнастика.
Наші пальчики маленькі

І рівненькі і гарненькі

Можемо із пальчиків

Ми зробити зайчика

Зайчик вушками пряде

По сніжку гуляти йде!
Діти сідають за столи та самостійно виконують завдання, клеять трубочки, наклеюють одну на одну.

( звучить тиха спокійна мелодія)
Вихователь: Діти, давайте дамо нашим будиночкам підсохнути і пограємо.

Фізкультхвилинка.

Станем в ряд ми дітвора, дітвора, дітвора

На прогулянку пора,

Нам пора, нам пора,

Станем в ряд і окружляєм.

Покружляєм, покружляєм.

Зупинились й поплескаєм.

Поплескаєм, поплескаєм.

Тупаємо ніжками,

Мов йдемо доріжками.

Наче зайчики,йдемо, ідемо ми, ідемо.

Поплигали, поскакали.

І за столики посідали.
Вихователь: А тепер давайте продовжимо і приклеїмо вікна та дах.
( діти виконують завдання.

Підсумок заняття.

Вихователь: Дітки, подивіться, скільки ми з вами будиночків побудували. Тепер не тільки лисичка в будиночку буде жити, а й інші герої цієї казки.
 

 

 

 

Тренінг: « Корекція розвитку пізнавальної сфери  дитини дошкільного віку

Мета якого полягала на :-         розвиток педагогічної рефлексії;

                              -         розширення досвіду переживання мотивів діяльності;

                             -         підвищення психологічної компетентності в питаннях корекції розвитку пізнавальної                                               сфери  дитини дошкільного віку.

Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"