Педагогічна рада №4 «Активізувати формування мовленнєвої компетентності у дошкільників за допомогою наочного моделювання.»

26 травня в дошкільному навчальному закладі проведена педагогічна рада на тему: "«Активізувати формування мовленнєвої компетентності у дошкільників за допомогою наочного моделювання.».На ній були розглянуті наступні питання:

1.     Аналіз виконання рішення попередніх педагогічних рад

1.1.         Рішення педагогічної ради від 04.12.2014 р. №2 п.4.1 «Вихователю –      методисту розробити добірку матеріалів щодо роботи з з обдарованими дітьми»

1.2.         Рішення попередньої педагогічної ради від 04.12.2014р. пункт 6.1. «Вихователям усіх вікових груп продовжити ФОР»

                        1.3.  Рішення попередньої педагогічної ради від 26.02.2015 р. №3

                       п.2.2 «Вихователям середніх та старших груп привести у        відповідність до вимог програми        систему планування художньої праці.»

                           (інформація, Окунь Т.Т.)

    2.   Про виконання наказу по ДНЗ №13 «Гвоздичка» від 23.02.2015 р. №13 п.2.1. «Вихователям середньої та старших  груп розробити добірку дидактичних ігор , вправ по ознайомленню дошкільників з космосом.»

                           (інформація, Окунь Т.Т.)

3.Результати тематичного вивчення «Активізувати формування мовленнєвої компетентності у дошкільників за допомогою наочного моделювання».

                                    (Довідка, Т.Т. Окунь)

                                                        ( Виступ вихователя Важинської О.П.)

4.Звіт вихователів про проведену навчально – виховну роботу за 2014 -2015 н.р.

(Вихователі: Аніца О.М., Кравацька О.В., Важинська О.П.,

                                                    Деревйова Т.О, Ліхачова О.В., Голобородько Л.Л.)

5.Презентація педагогів «Мої досягнення»

(слайд презентація вихователів:

Важинська О.П., Ліхачова О.В.)

6.Обговорення та затвердження плану роботи на літній оздоровчий період у 2015р. Завдання педагогам на літньо – оздоровчий період, підготовка до нового навчального року.

 

                                                                          ( Окунь Т.Т.)

 

 

Тренінг: « Корекція розвитку пізнавальної сфери  дитини дошкільного віку

Мета якого полягала на :-         розвиток педагогічної рефлексії;

                              -         розширення досвіду переживання мотивів діяльності;

                             -         підвищення психологічної компетентності в питаннях корекції розвитку пізнавальної                                               сфери  дитини дошкільного віку.

Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"