Новини
«Водіями хочем стати. Правила будем вивчати»
11.09.2015 12:59День Нептуна
20.07.2015 11:09Ремонтні роботи
15.06.2015 10:04Випускний бал
29.05.2015 13:36Педагогічна рада №4 «Активізувати формування мовленнєвої компетентності у дошкільників за допомогою наочного моделювання.»
27.05.2015 08:28День Вишиванки
22.05.2015 15:42" Тато, мама я - спортивна сім'я "
14.05.2015 14:37Інформація про надходження і використання коштів, отриманих від благодійної допомоги ( за квітень 2015 року)
05.05.2015 13:35Інформація про конкурс дитячої творчості про природу "Краса природи очима дітей".
29.04.2015 13:37Тренінг: « Корекція розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку
09.10.2015 року в закладі пройшов методичний тренінг з педагогічним колективо на тему: «Корекція розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку»
Мета якого полягала на :- розвиток педагогічної рефлексії;
- розширення досвіду переживання мотивів діяльності;
- підвищення психологічної компетентності в питаннях корекції розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку.
Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"
01.10.2015 р.вихователі дошкільного закладу стали активними учасниками семінару-практикуму за темою "Сюжетно -рольва гра". Під час семінару були проведені: бліц-гра, інтерактивні вправи "Сортувальники", "Чистка плану", "Розгортання сюжету" та аналіз педагогічних ситуацій. Вихователі складали "павутинку" підготовки дітей до організації сюжетно-рольових ігор під час організованої діяльності та поза, складали алгоритм проведення гри та демонстрували свої знання щодо нових підходів до організації сюжетно-рольових ігор в бліц-грі "Піраміда запитань та відповідей". Слід відзначити активність усіх вихователів.
Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"
01.10.2015 р.вихователі дошкільного закладу стали активними учасниками семінару-практикуму за темою "Сюжетно -рольва гра". Під час семінару були проведені: бліц-гра, інтерактивні вправи "Сортувальники", "Чистка плану", "Розгортання сюжету" та аналіз педагогічних ситуацій. Вихователі складали "павутинку" підготовки дітей до організації сюжетно-рольових ігор під час організованої діяльності та поза, складали алгоритм проведення гри та демонстрували свої знання щодо нових підходів до організації сюжетно-рольових ігор в бліц-грі "Піраміда запитань та відповідей". Слід відзначити активність усіх вихователів.