Шановні батьки!
Запрошуємо вас на свято осені, яке відбудеться:
ІІ молодша група "А" "Янголятко"- 20.10.2015р.
ІІ молодша група "Б""Сонечко" - 21.10.2015р.
Середня група" Краплинка" - 22.10.2015р.
Старша група "Сакура"-23.10.2015р.
План роботи консультативного центру ДНЗ.docx (916233)
МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ.docx (513241)
План роботи з батьками
на 2015-2016 н.р.
Вересень
|
Жовтень
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Листопад
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Грудень
|
Січень
1. |
Оформлення стенду з оперативних питань «Довідкове бюро для батьків» |
08.01.15 |
Смачко О.Ю. |
|
2. |
Консультація «Як покращити пізнавальну активність дошкільників » |
22.01.15 |
Психолог |
|
3. |
Участь в акції «Не дамо загинути жодної пташині» |
15.01.15 |
всі вихователі |
|
Лютий
1. |
Випуск санбюлетня, що до харчування в родині у вихідні дні |
04.02.15 |
Смачко О.Ю. |
|
2. |
Консультація психолога « пізнавальних процесів дошкільнят методами трудового виховання в сім’ї » |
11.02.14 |
Психолог |
|
3. |
Випуск санбюлетня «Побутовий та вуличний травматизм2 |
19.02.15 |
Смачко О.Ю. |
|
Березень
1. |
Випуск санбюлетня «Дифтерія» |
Перший понеділок |
Смачко О.Ю. |
|
2. |
Участь у підготовці та проведенні березневих свят |
03-06.03.14. |
Вихователі |
|
3. |
Фотовиставка «Мої знайомі незнайомці» (програма розвитку) |
березень |
Всі вихователі |
|
Квітень
1. |
Групові батьківські збори спільно з педагогами ЗОШ № 6 «Виховуємо разом» |
Квітень |
Вихователі, Смачко О.Ю. |
|
2. |
Інформаційний вісник «Нехворійко», «Обережно! Отруйні гриби» |
Перший понеділок |
Смачко О.Ю. |
|
3. |
День відкритих дверей |
25.04.14 |
Всі вихователі |
|
4. |
Виховуємо в праці – поради для батьків |
квітень |
Всі вихователі |
|
5. |
Конкурс дитячої творчості про природу (програма розвитку) |
квітень |
вихователі |
|
Травень
1. |
Оформлення стенду з оперативних питань «Довідкове бюро для батьків» |
Перший понеділок |
Смачко О.Ю. |
|
2. |
Консультація мед.сестри «Готуємось до літнього оздоровлення», |
28.05.15 |
Смачко О.Ю. |
|
3. |
Випускний бал з участю дорослих та дітей. Запрошення родин |
21-22.05.13 |
Ст. гр«А», «Б» Матієць О.В. |
|
4. |
Співбесіди з батьками щодо оздоровлення та загартування дітей влітку. |
25-29.05.13 |
Вихователі, Смачко О.Ю. |
|
Сторінка для батьків
Поради для батьків.
Вихователь II молодшої групи: Кравацька О.В.
10 кроків, щоб стати кращими батьками
Як можна допомогти дитині добре поводитись?
Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.
Подавайте дітям приклад хорошої поведінки
Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка — приклад для наслідування.
Змінюйте оточення, а не дитину
Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.
Висловлюйте свої бажання позитивно
Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.
Висувайте реальні вимоги
Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.
Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням
В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими —використовуйте тактику переключення уваги.
Обирайте виховання без побиття та крику
На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу Ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру.
Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.
Факти, що можуть Вас здивувати...
Діти часто не розуміють, чому їх покарано
Дослідження доводять, що вимоги дорослих часто видаються дітям незрозумілими. Пам'ятайте, коли дитина дістала ляпас, вона стає надто сердитою, знервованою та збудженою, тому не може зрозуміти, за що і чому її покарано.
Допомагайте дітям вести себе краще, даючи їм вибір
Не сперечайтеся з дітьми про справи, які не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, у що одягатися чи що їсти.
Це попередить прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що Ви її постійно контролюєте.
Діти мають право на позитивне ставлення до себе
Уряд України зобов’язався дотримуватись принципів Конвенції Організації Об’єднаних Націй з прав дитини. В ній виголошено, що діти мають права, одним з яких є право на захист від будь-яких форм фізичного і психічного насильства та навмисного приниження.
Десять кроків, щоб стати кращими батьками
Любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини. Батьківська любов допомагає дитині формувати впевненість у собі, викликає почуття власної гідності.
Прислуховуйтесь до того, що говорить Ваша дитина. Цікавтеся тим, що вона робить і відчуває.
Всі взаємостосунки, в тому числі й ті, що будуються на любові й довірі, потребують певних обмежень. Батьки самі мають визначити ці обмеження для дітей. Пам’ятайте, що порушення дітьми будь-яких обмежень є для них природним процесом пізнання, і не варто це розцінювати як прояв неслухняності. Діти почуваються більш безпечно, коли батьки також дотримуються визначених ними обмежень.
Сміх допомагає розрядити напружену ситуацію. Часом батьки бувають занадто серйозними. Це заважає їм сповна відчути радість батьківства. Вмійте побачити веселі моменти й дозволяйте собі сміх при кожній нагоді.
Намагайтесь побачити світ очима Вашої дитини і зрозуміти її почуття. Пригадайте, як Ви почувалися. Коли були дитиною, і яким незрозумілим здавався Вам світ дорослих, коли в Вами чинили несправедливо.
Хваліть і заохочуйте дитину. Сподівайтеся, що дитина поводитиметься добре, й заохочуйте докладати зусиль для цього. Хваліть її за хорошу поведінку.
Поважайте свою дитину так, як поважали б дорослого. Дозвольте дитині брати участь у прийнятті рішень, особливо тих, що стосуються її. Прислухайтеся до думки дитини. Якщо Ви змушені сказати дитині щось неприємне, подумайте, яким чином Ви сказали б це дорослому. Вибачайтеся, якщо вчинили неправильно по відношенню до дитини.
Плануйте розпорядок дня дитини. Малі діти почуватимуться більш безпечно, якщо дотримуватимуться чіткого розпорядку дня.
У кожній сім’ї є свої правила. Будьте послідовними і їх дотриманні, про намагайтеся виявляти певну гнучкість щодо дотримання цих правил маленькими дітьми. Діти можуть бути введені в оману, якщо одного дня правило виконується, а іншого – відміняється.
Не забувайте про власні потреби! Коли батьківство починає надто нагадувати важку працю, і ви відчуваєте, що Вам бракує терпіння, приділіть трохи часу лише собі. Робіть те, що приносить Вам задоволення. Якщо Ви розумієте, що втрачаєте контроль над собою і можете накричати на дитину, образити, принизити чи вдарити її, залиште дитину на кілька хвилин, порахуйте до десяти і заспокойтеся.
Тренінг: « Корекція розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку
09.10.2015 року в закладі пройшов методичний тренінг з педагогічним колективо на тему: «Корекція розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку»
Мета якого полягала на :- розвиток педагогічної рефлексії;
- розширення досвіду переживання мотивів діяльності;
- підвищення психологічної компетентності в питаннях корекції розвитку пізнавальної сфери дитини дошкільного віку.
Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"
01.10.2015 р.вихователі дошкільного закладу стали активними учасниками семінару-практикуму за темою "Сюжетно -рольва гра". Під час семінару були проведені: бліц-гра, інтерактивні вправи "Сортувальники", "Чистка плану", "Розгортання сюжету" та аналіз педагогічних ситуацій. Вихователі складали "павутинку" підготовки дітей до організації сюжетно-рольових ігор під час організованої діяльності та поза, складали алгоритм проведення гри та демонстрували свої знання щодо нових підходів до організації сюжетно-рольових ігор в бліц-грі "Піраміда запитань та відповідей". Слід відзначити активність усіх вихователів.
Семінар - пракикум "Сюжетно - рольова гра"
01.10.2015 р.вихователі дошкільного закладу стали активними учасниками семінару-практикуму за темою "Сюжетно -рольва гра". Під час семінару були проведені: бліц-гра, інтерактивні вправи "Сортувальники", "Чистка плану", "Розгортання сюжету" та аналіз педагогічних ситуацій. Вихователі складали "павутинку" підготовки дітей до організації сюжетно-рольових ігор під час організованої діяльності та поза, складали алгоритм проведення гри та демонстрували свої знання щодо нових підходів до організації сюжетно-рольових ігор в бліц-грі "Піраміда запитань та відповідей". Слід відзначити активність усіх вихователів.